2 dagar kvar till nyårsafton!

SKRIVET DEN: 2008-12-29 KLOCKAN: 16:48:44
Lite smått seg är jag allt. Idag gick jag upp lite tidigare för att få hänga lite med Elvira. MIn bror och Sara hade en del ärenden att uträtta så hon fick umgås med mig ett tag. Tog en promenad till centrum och förbi biblioteket, men som tyvärr inte hade öppnat. Men vi gick till lekparken istället och busade runt. Efter 30 minuter i kylan så gick vi in och strosade i centrum. Tog en fika på Waynés.
Kul med Elvira nu, som snart fyller 3 år i januari. Man kan verkligen börja kommunicera med henne och faktiskt ha en konversation, trots att jag inte alltid förstår vad hon säger så klarar vi av att förstå varandra ganska bra. Kul! Efter fikat så gick vi och köpte en bok på bokhandeln. Vi mötte sedan upp Johan och Sara i centrum och gick för att äta lunch. Jätte mysigt! Men den spralliga Elvira var mer intresserad av syssla med annat än att äta. Men efter lite pet i smöret så gick vi tillbaka till bibblan så Elvira fick låna lite fler böcker på mamma Saras uråldriga bibliotekskort! Haha! Sen var det slut på Elvira dagen och jag fortsatte tillsammans med Micke i centrum för att hitta nyårkläder. Good luck! Hittade inget kul alls! Jätte trist! Hoppas jag har orken att kika lite imorgon, annars blir det tråkigt!

Nåväl, ska fixa lite middag och börja planera nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0