Dax för nyår snart

SKRIVET DEN: 2008-12-25 KLOCKAN: 20:40:49
och nya nyårslöften! Eller ja, i år tänker jag inte ha ett specifikt nyårslöfte utan jag tänkte att 2009 ska handla om att "Byta mönster" och det skall gälla i det mesta i den mån som går. Det är ett lättare att hålla något sådant än att ta ett speciellt exempel. Tex. " jag ska sluta röka", "jag ska börja träna" etc...

Så 2009 kommer handla om att "Bryta Mönster", hitta på nya saker, se mig omkring, utvecklas och pröva på saker och ting.
Jag ska inleda detta 2009 med en rejäl Detoxkur. För er som inte vet vad det är, så betyder Detox utrensning. Man gör en sk. utrensing i kroppen genom att äta vissa saker i 14 dagar och undvika andra under två veckor. Känns jätte spännande och någonting jag verkligen tror på. För er som vill kan ju följa med mina upplevelser under detoxperioden. Skriv gärna några rader om ni vet någonting om denna kur! För jag har läst på en hel del, men är självklart nyfiken om någon vågat sig in i spelet.

Torsdag den 1 januari börjar jag min resa och slutar mer eller mindre med Fas 1 den 15 januari! Jag är sjukligt taggad! Mest för att jag vet att det endast är 14 dagar som jag får klara mig utan kaffe, socker och alkohol. Det klarar jag väl??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0