Hejuda mig vilken dag!

SKRIVET DEN: 2008-12-30 KLOCKAN: 23:15:37
Dagen innan nyårsafton! Min käre bror och Sara hämtade upp mig vid 10.30 tiden idag för att handla lite mat. Johan och Sara var Elvira-lediga idag, då vår mor (farmor) tog med henne till nåt museum som gästades av Bamse.
Vi åkte till Stinsen innan för att kika på rean och jag passade på att hitta en nyårsklänning. Hittade en fin på Gina, men var lite osäker. Köpte den ändå, för man kan ju alltid byta. Sedan strosade vi vidare och på MQ hittade jag ytterligare en klänning. Så jag köpte den med, behövde Mickes åsikt för jag kunde inte bestämma mig. Kan ju alltid lämna tillbaka en av dem.

Efter shoppingturen tog vi en lunch och sedan bar det iväg till Ica Maxi för lite mathandling. Mycket folk men det gick smidigt iallafall. Kom hem till en tom lägenhet då MIcke hämtade bilen från sin pappa. Började lite smått med matlagningen till nyår.
Gjorde jätte söta minipajer med mozzarella och tomat. Dom blev kanon bra, Johan!
Sedan dess har jag fixat och testat tillsammans med Micke i vårt lilla kök. Med olika smaksättningar och ideér! Hur mysigt som helst! SÅ kul att laga mat tillsammans.

Nu sitter jag på laptopen och kollar på 2 1/2 Men, bara slappar och går igenom morgondagen i huvudet. Ska faktiskt tona mitt hår också! Mycket mycket! Ser iallafall framemot 2009! 2 Dagar kvar till detoxkuren också! Jisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0