illamående och ont i magen

SKRIVET DEN: 2008-12-02 KLOCKAN: 08:41:54
Det kan ju aldrig vara bra eller hur? Vet inte vad som hänt med kroppen eller om jag åkt på en släng magsjuka av något slag! Ruskigt jobbigt är det iallafall, så idag är jag faktiskt hemma från jobbet. Verkligen trist då jag känner att jag inte har tid att må dåligt, men är det magsjuka så bör jag inte gå till jobbet, där vi serverar mat! Eller vad tror ni?

Igår var jag iallafall i Borlänge tillsammans med min vän Cia som skulle köra upp. Åkte vid 11.00 tiden och hade det jätte mysigt hela vägen upp. Cia var hur nervös som helst, stackarn! Men på själva övningskörningen gick det bra men nerverna fortsatte tills hon skulle köra upp. Tyvärr misslyckades hon. Det var verkligen trist! Plus att jag tycker att han som körde med henne inte hade riktigt vettiga anledningar, tycka vad man vill om det. Man vet aldrig vad dom tittar efter och hur dom analyserar. Anyway, hon fixar det nästa gång! Det vet jag!

Nu ska jag försöka och ringa personal, för min andra kollega är också sjuk! Galet! Så får väl jobba lite hemifrån helt enkelt!

Vad hittar ni på idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0