Sol & Bad

SKRIVET DEN: 2008-07-31 KLOCKAN: 14:59:57
Har precis kommit hem från en skön dag tillsammans med brorsan och tjejerna. Hämtade upp mig vid 9.30 tiden, sen bar det iväg till Kairo som ligger i Lapplands Väsby. Hur skönt som helst! Vid 11.00 tiden kom även mammsen förbi på lite lunch och bad. Skön och gemytlig dag! Första doppet i Sverige! Det ni! Skönt var det också! Försökte få tillbaka lite färg som jag tappat från Grekland. Jobbigt att min bror satt och hånade mig, där han satt brun som en pepparkaka. Vi i vår familj har alltid en intern tävling om vem som blir brunast. Just nu leder Johan, han har ett så j-la bra pegment den tönten!
                                                                Min bruna bror...


Elvira spanar på grabbarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0