1 timme kvar...

SKRIVET DEN: 2008-06-24 KLOCKAN: 15:17:21
..innan jag åker ut till arlanda! Jag är så otroligt nervös på ett konstigt sätt, jag kan inte riktigt koppla av att äta, jag flummar runt och känner mig konstant rastlös... Men jag kommer klara detta. Andas, andas,andas! Glad att jag åker med Cia!
Och som vi brukar säga: om nu planet kraschar så gör jag det iallafall tillsammans med dig!
En tanke som får mig att må bättre hemskt nog...

Snart kommer Micke hem och ska kanske följa med till Arlanda och vinka hejdå. Min bror är så otroligt gullig och skjutsar oss dit! Vad skulle jag gjort utan honom? Uppskattar det jätte mycket!
Förresten, har jag skrivit att min bror ska gifta sig? Den 23:e augusti gifter han sig med sin Sara!
Älskar bröllop! Ska bli så himla skoj att någon i ens familj ska gifta sig!
Nu fick jag tänka på annat en stund. Skönt! Sätter på kaffe sen ska jag förbereda mig psykiskt och fysiskt på att åka ner till Grekland, Kefalonia!

Ska försöka blogga från Grekland!

Ta hand om varandra allesammans, så ses vi när jag är hemma igen!
Kramilikram

Anna-Lisa och Sigrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0