Äntligen Hemma...

SKRIVET DEN: 2008-06-17 KLOCKAN: 19:50:13
...nej jag menar inte programmet!
Jag menar verkligen ÄNTLIGEN HEMMA = så som att ligga i min säng och bara njuta!
Mysa med mina kissekatter och njuta av tystheten...

Måste passa på att tacka Niklah som varit kattvakt dessa dagar! Har du lekt mycket med dom? Selvin ligger bakstavligen som en dödkatt och sover djupt. Han orkade knappt hälsa på oss i dörren. Sigird är lika seg hon, inget ovanligt iofs...

Imorgon är det en ny härlig dag på mitt sommarlov! Tråkigt nog har jag lovat att hjälpa till och sälja plastiga burkar på Sergels torg imorgon med några tanter! *wuhu* Perfekt för min jag-är-inte-gammal-image. Nåväl kom dit och säg hej vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0