Dödssjuk, Stackar mig #2

SKRIVET DEN: 2008-06-04 KLOCKAN: 12:48:53
Är faktiskt hemma idag. Mår skit!
Igår när jag kom hem från jobbet vid 17.00 tiden så fick jag en otrolig huvudvärk, gick och la mig på sängen och där stannade jag i 4½ timme framåt. Har aldrig haft en sån huvudvärk någonsin. Inte ens när jag varit bakis!
Förmodligen är det bihålorna som j-las, då jag har ont i hela ansiktet.
Trodde ärligt talat att jag skulle dö igår.
Man har ju läst om människor som haft huvudvärk och sen kolat. Tack vare hjärnhinnenflammation eller liknande.
Micke tyckte nog jag var lite dramaqueen där ett tag då jag grät och tjöt om att jag skulle dö. Men min ängel pallade med mitt lidande och tog han om mig så gott han kunde.

Idag är det dock bättre men jag känner mig fortfarande seg och utslagen. Var nere på apoteket och köpte på mig alvedon och nässpray. Apotekaren tyckte att jag skulle uppsöka läkare ifall det fortsätter. Kan vara bihålsinfektion.
Vi får se... kostar ju sjukt mycket att gå till läkaren och gör det helst när jag är dödssjuk.
(nära att jag tänkte åka in till akuten igår och skrika att jag snart skulle dö, men tur nog slocknade jag vid 22-00 tiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0