GOD MORGON DH!

SKRIVET DEN: 2008-06-15 KLOCKAN: 09:01:37
Nu har jag sovit i 6 timmar! Skönt, för jag var verkligen trött vid 01.30 tiden. Tillslut gick jag och syrran till sovsalarna.
Efter 1 timmes uppumpning av vår madrass igår så åkte väl hälften av luften ut på 30 minuter.. Hahaha! Men det var bättre än att få sova på golvet eller liggunderlaget.
Det enda som är jobbigt på Dreamhack är att folk inte respekterar sovsalarna. I sovsalarna ska det vara tyst, man kan ju viska och prassla självklart men att komma in klockan 04.00 skrikandes och lattjandes är inte riktigt schysst. Sånt kan jag få tuppjuck på. Nästan så att jag ska anmäla mig som frivillig vakt till nästa gång och gå runt med ett gevär på axeln och hota dom små liven som jiddrar. För jiddrar man med någon annans sömn, det är nästan som att begära självmord.
MEN som tur var så hade jag öronproppar så det dämpade en hel del. (Man lär sig)

Nu ska jag få i mig lite frulle sen ska jag hänga lite med Micke som knappt sovit i en timme. Så han lär ju vara kul att umgås med! Övertrött och fjantig! Me like!

Välkomna till Dreamhack dag 2!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0