Min dag som nörd

SKRIVET DEN: 2008-06-15 KLOCKAN: 00:40:36
Egentligen kan jag inte påstå att jag gjort nördiga saker just idag utan tänkte se till att det mer "nördiga" saker gjorda imorgon. Klockan är 00.28 och folk är uppe i varv. Spelandet är på hög nivå bland geek:sen, men stämningen är gemytlig och bekväm framför allt. Kan säga att det är väldigt positivt att vara tjej på dreamhack! Det är det som jag har insett mest.

  1. Inga köer till tjejtoan! Här är det verkligen tvärtom, här är herrtoan full!
  2. Man slipper bry sig om sitt utseende. Tjej alá naturell fungerar bäst!
  3. Slipper massa töntiga ragg, killarna har bara ögonen på dataskärmen.
  4. Kan ha sköna kläder, glida runt i shorts och flipflop!
  5. Alla människor är så galet trevliga! Inget kolla snett eller divafasoner. Alla gillar alla!
Nu måste jag faktiskt natta strax, varit uppe sen 07.00 och det är en dag imorgon också! Ännu en härlig nörd-dag att se framemot! Då ska jag nog testa på det realshit som gamer! Haha! underbart! Livet är chill, dreamhack is alive!

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0