Nämen.. Hej!

SKRIVET DEN: 2008-06-01 KLOCKAN: 11:50:59
Nu när jag ändå bloggat ett tag på den här sidan så är jag faktiskt väldigt nyfiken på vilka som faktiskt läser bloggen!
Kan handla lite om mitt ego, det kan handla lite om gemytligheten att veta vilka som är där ute, vilka man känner och vilka man inte känner?

Ni kan väl skriva en kommentar så blir jag extra glad idag!

Vet vilka som finns där ute då det är en enda stor myrstack av bloggare!

På återseende, nu ska jag ut i solen!

image96

Alltid kul med gamla bilder! Hittar massa på min dator!
Här ville jag vara lite smått sexig!


Kommentarer
Jessica:

Jag läser din blogg :D

2008-06-01 @ 13:14:04
Jenny:

Hej sexy jag läser din blogg, vill du gå ut på dejt? call me, xoxo

2008-06-01 @ 13:27:55
URL: http://jennyewasofie.blogg.se
Sara:

Hallo!
Jag läser bloggen din!
Och du läser bloggen min har jag sätt!
Hoppas ni har en lika härlig dag som vi har!
Och du förästen, när du har tid, lust och ork får du gärna göra ett nytt menyförslag att maila över.
Ha det fint!

Kram Sara

2008-06-01 @ 13:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0