Det man inte minns har inte hänt...

SKRIVET DEN: 2008-05-18 KLOCKAN: 18:19:32
Vaknade upp med ångest imorse, väldigt väldigt längessen jag gjorde det.
En röst från mitt inre talade till mig " Nu har du återigen gjort bort dig" och ja jag erkänner, jag gjorde bort mig igår.
Jag fick en typisk "Carrofylla alá djävulskap", många av mina vänner vet exakt vad detta betyder.Det är som en liten person tagit över min kropp och hittar på massa djävulskap som Cia alltid kallar det.Kleptomani och provocerande. Carro i en nötskal. Men jag mådde bra! Jag hade kul! Men dock spårade det väl ut lite när jag slängde min sko efter Micke som gjorde mig sjukt förbannad.... Alkohol på tom mage... = döden för mig.

Ännu en gång får jag ta det och svälja min stolthet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0