Fira mammsen

SKRIVET DEN: 2008-05-25 KLOCKAN: 19:25:04
Blev en tripp hem till mamma tillsammans med Micke, bror min och hans lilla familj, för att fira MorsDag.
Frossade i god mat, så som kyckling,korv och flintastek, färsk potatis och god sallad!
Mätt, så sjukt mätt men så underbart gott!

Försökte fotografera min bror och hans flickvän, men brorsan mitt är ett mongo som inte pallade med att bli fotograferad! Men men, fick en del bra bilder iallafall!
Elvira struttade omkring på verandan, mamma myste runt och vi andra flamsade med varann. Skön stämmning hos familjen Lindkvist. Skön men flummig!

image39image41image40
image43 image42image45
Bror min och hans fästmö Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0