Min fredag

SKRIVET DEN: 2008-05-24 KLOCKAN: 10:18:39
Efter jobbet så gick jag och arbetskamraterna vidare för att ta en öl någonstans på söder, dessvärre kom vi knappt in pga. att våra 19-åringar till kollegor hade även sina 3 kompisar som var i samma ålder. Så vi hamnade på Spoon, gamla söderhof. När vi tagit några öl blev jag och Ahmed uttjatade till att följa med till Re:public fest vid Universitetet.
Efter mycket om och men hängde vi med 19-åringarna till deras värld....

Hade jag varit mer inställd på stilen på det här "jippot" så hade det varit grymt mycket roligare, för det var bra musik och sköna människor! Vet inte vilket fack jag ska placera dessa folk, men någonstans mellan svensk-rap-söderstil-alá fjortisfylla?
Simon kom förbi vilket var skönt, eftersom det blev lite mer poäng till oss över 20 år. Några timmar senare beslöt vi oss för att dra hem. Simon, Ahmed och jag åkte till donken sen hem...

Väldigt intressant kväll.. verkligen!

Kommentarer
Jessica:

tar du alltid en öl efter jobbet på helgen eller

2008-05-26 @ 07:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0