Okey då!

SKRIVET DEN: 2008-05-30 KLOCKAN: 16:31:55
Mobil laddaren är upphittad och ja, det var kanske lite överdrivet att skriva ett hysteriskt blogginlägg om det. Jag erkänner, men ni vet inte hur jag mådde igår påga av detta!

Om en stund ska jag och Micke bege oss till Slussen, Patricia och äta middag för att fira Emmas födelsedag!
Spännande, inte riktigt peppad faktiskt, känner mig oerhört äcklig och mensig... Ni tjejer vet hur det kan kännas, man har inte lust med något, sugen på allt och ingenting, allt dalar och humöret svänger. Förhoppningsvis så lurar några glas vin hjärnan. *tjoho*


Pics från Inflames!

image57image58image61









image62image63image64image66

image67image68image69





Kommentarer
Javier Monjes:

nice... alltid lika kul att hänga med dig Carmen :)

2008-06-03 @ 20:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0