Regn utan solsken

SKRIVET DEN: 2008-05-17 KLOCKAN: 14:16:32
Lördag, idag skulle jag haft ett sk. tupperwareparty, men icke! Inte många som kan och folk verkar livrädda för att boka in någonting. Eller kanske ordet: tupperware tjuter rött och varningsblinkar energiskt? Vad vet jag?
Själv hoppas jag att inspirera yngre personer att såna här plastiga produkter är bra! Det är inte bara hemmafruar och gamla kärringar som tycker om dessa och det är synd att det ALLTID speglas så...

Nåväl, nu har jag fått ut mig det!
Det blev vin och ostbricka ikväll istället, mycket mysigare och kanske kan jag glida in med tupperwaresaker imellanåt!

Nu ska jag iväg och fira min lillebror som fyller hela 15 år!


Kommentarer
therese:

tupperware är det bästa som finns! när jag blir stor och rik ska jag bara ha tupperware ;D
lite synd att de är så dyra, det är kanske därför många yngre inte köper deras produkter :(

hoppas allt är bra, ska läsa din blogg lite då och då :)
kramar

2008-05-25 @ 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0