SmaskVaktis

SKRIVET DEN: 2008-05-27 KLOCKAN: 11:14:44
Sitter just nu och räknar veckans dagskassor på jobbet och eftersom jag måste sitta hos vaktmästeriet och räkna så lyckas jag alltid tajma lunch tid då en vikarerande vaktis äter lunch samtidigt som han surfar på datan.
Första saken som jag stör mig på är hans sätt att smaska och jag hatar verkligen folk som låter när dom äter, om inte detta vore nog så slörprar han in läsk, skrattar till lite då och då när han ser något kul på datan för att sedan böja sig ner och fylla på glaset från sin 1½ L läsk.
Värst är väl när han ska "småsnacka" om helgen och annat för att bryta tystnaden, för att sen ursäkta sig själv för att han kommer vara osocial då han sätter på hörlurarna.

Men hallå? JAG kanske inte vill snacka när jag sitter och räknar mina dagskassor??
Ursäkta mig för att JAG är osocial... fatta vinkeln grabben! Shit asså....
Härlig grabb men inte just dessa dagar när mitt tålamod och humör dalar... sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0