Tjejen på bussen

SKRIVET DEN: 2008-05-19 KLOCKAN: 21:43:51
Ibland brukar jag ta en senare buss än den jag brukar ta. Och varje gång blir jag lika förbannad!
Det är en tjej, typ i min ålder som alltid har en förmåga att alltid komma sist till busshållplatsen, men på något underligt sätt ALLTID går på bland dom första! Sånt här kan reta gallfeber på mig. Kan förstöra en hel morgon. Speciellt när resten stått och huttrat i kylan.
Sist så hade jag verkligen en sån lust att ta tag i hennes äckliga hår och dunka hennes skalle mot bussfönstret tills hon vart medvetslös... men icke, där står jag som en rikitg svenne och muttrandes gå förbi henne där hon malligt och ful som hon är sätter sig till rätta i sätet. Jag blir djupt besviken på mig själv över att jag är en sån fegis...
Men nästa gång... då j-lar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0