Älskar mina girls!

SKRIVET DEN: 2008-11-27 KLOCKAN: 22:43:00
Kom precis hem i min tomma lägenhet, Micke är nere i Jönköping på DreamHack och nördar sig. Enda som hörs är tangentljuden när jag skriver och Sigrid som gräver i kattlådan. Tystnaden är ganska skön faktiskt...

Idag efter jobbet mötte jag upp Anzo och Ia inne i stan vid Åhlens runt 19.00 tiden, för att äta midddag tillsammans på restaurangen Pong som ligger vid Klara tvärgränd. Lottelina kom strax därefter till restaurangen. Detta var delvis för att fira att vi alla fyllt 25-år och ville mysa tillsammans (Anzo fyller år imorrn 28/11) Jätte god buffé, inte alls som alla andra Kinahak, utan mer stil och fräschare mat. Hade en kanon mysig kväll! Tack tjejerna!

Funderar på att ta en dusch och sedan lägga mig i sängen, läsa lite i min nya Detox bok av Ulrika Davidsson och försöka sova i vår stora säng helt själv. Usch! Hatar verkligen det...

Imorrn är det fredag! *Wuhu*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0