Så var man hemma igen då!

SKRIVET DEN: 2008-11-09 KLOCKAN: 20:50:11
Efter en rolig, galen och kul kväll på Silja Galaxy så är jag hemma, helt utmattad och trött. Hade det riktigt skoj med alla vänner! Sköna band som The Bandit Metalizers, De Lyckliga Kompisarna, Sonic Syndicate,Union Square och Poets of the Fall. Kan säga att jag hade ingen aning om vilka dessa var innan jag klev på båten typ. Men min absoluta favoriter blev ju verkligen Poets of the fall ! Ett finskt band som sjunger grymt! Finland är bra på det där med rock....

Jag kommer lägga upp lite bilder nu, men lägger upp många fler imorgon!
Bilderna symboliserar höjdpunkterna på hela resan!



Ronnie hånglar med en Storm trooper


Jag pussade Chewbaka, det var äkta finlandsbåt-känsla, skön rockkänsla och underbara minuter med några av sveriges skönaste människor! Jag hade riktigt skoj!
Mer skvaller och mer bilder blir det imorgon! För nu måste jag natta, för imorgon är det måndag igen!

XoXo / Gossip Carmen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0