Söndag redan...

SKRIVET DEN: 2008-11-02 KLOCKAN: 15:22:20
och imorgon ska jag börja jobba igen. Det känns hur skumt som helst. Men å andra sidan så behöver jag komma igång igen. Och det gäller mycket.

Just nu sitter jag och skriver veckans meny till jobbet, planerar och fixar schema till personalen. Lite små viktiga saker som måste göras, då jag egentligen skjutit upp på det. Det gäller att jag tar tag i min roll som chef, även om jag är chef över 4 anställda. Men jag måste vara fokuserad och bita ihop. Saknar dock dom flesta tokiga elever så på så sätt ser jag framemot att komma tillbaka till jobbet. Och det är drygt 6½ vecka kvar till jullovet! Kul kul!

Dax att få i sig lite mat tror jag...


En av mina fina funderarposé som Leffe tog på mig på silja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0