Carmen tycker till om Idol

SKRIVET DEN: 2008-10-19 KLOCKAN: 13:08:21
Sitter och kollar repisen på idol och känner inser att jag har alldeles för mycket åsikter om dessa deltagare. Så någonstans måste man ju tycka till och skriva för att få ut sina tankar. Jag älskar idol, har följt det sedan The King Daniel Lindström vann. Men detta idolår är faktiskt inte lika bra. Kanske saknar jag Kirshti och hennes prick? Oavsett så tycker jag att deltagarna är si så där och att tidigare år har man nästan fått rysningar av alla deltagare. Nu är det 2 stycken som ger en det och har stjärnkvalitet!


1) Anna Bergendahl
-
Man kan ju inte sluta älska denna unika röst! Hon är faktiskt bäst just nu!
2) Alice Svensson
-
Kanon tjej, med starquality. Hon kan sjunga allt!
3) Kevin Borg
-
Så himla ful söt! Ogillar hans sätt att prata, men så fort han sjunger är han bäst!
4) LouLou Lamotte

 
-Power! Så j-la mycket power! Hennes skiva kommer jag köpa direkt!
5) Sepideh Vaziri
-Skön tjej och dessutom stockholmare!


1) Yazmina Simic
-Hur kunde hon ens komma tillbaka? Hitta någon som är mer uttrycklös?
2) Johan Palm
-Men herregud, flickidol?! Sjunger och ser ut som Emil i Lönneberga i målbrottet!
3) Robin Ericsson
-Han kan men vad är det som händer? Trist kille..
4) Robin Bengtsson
-KOM IGEN! Kan bli en flickidol men ser så lam ut!
5) Lars Eriksson
-Trodde faktiskt han var bättre! Men han är unik...

Kommentarer
emma:

Håller fullständigt med...det är fan ingen starquality i år.. ! Ses om 19 dagar!

2008-10-19 @ 17:33:54
URL: http://veloouria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0