Dag 4- Bättringsvägen

SKRIVET DEN: 2008-10-09 KLOCKAN: 12:47:02
Det känns lite bättre, jag känner mig lite piggare och det känns ju oerhört skönt. Men det värsta jag kan göra nu är att springa runt och fixtrixa för att sedan inte orka någonting. Jag var inne på jobbet en sväng imorse för att fixa lite papper som skulle in. Jobbigt imorse men under själva timmarna på jobbet gick ju bra. Satt iofs. stilla men det gick bra ändå! Nu när jag väl är hemma igen känner jag mig mosig, ska lägga mig en stund för att vila lite. Blir nog hemma dag imorgon med.
Det lite småtråkiga är att vi ska på kryssning i helgen med familjen. Men det blir ändå ingen supa-festa kryssning så det gör ju ingenting. Tänka på att klä mig varmt och lyssna på kroppen!

See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0