Guidad tur med Farbror Joe

SKRIVET DEN: 2008-10-24 KLOCKAN: 17:33:03
Har varit hemma hos min kompis Cia idag och umgåtts. Plötsligt kommer hennes pappa hem och frågar om vill ta en sväng med hans nya bil. Först skrattar vi men inser att han faktiskt menar allvar. Vi följer med för att inte göra honom besviken. Där sitter vi i hans nya fräscha bil . Jag där bak och dom där fram. Sedan pillar han och visar, med en allvarlig blick och hög koncentration. "Här kan man söka närmsta bensinstation om man vill, genom att bara säga det. " Sedan tar han ton och säger " Find neereest statoil" med sin dåliga svensk/engelska, medan jag och Cia fnittar som småflickor. Sedan höll vi på så där, find china resturant, find hospital etc. Tog en sväng genom väsby och sen tillbaka.

Det var det roligaste som hänt mig på hela den här dagen.
Tokig farbror Joe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0