I en perfekt värld...

SKRIVET DEN: 2008-10-23 KLOCKAN: 11:15:21
.. så hade detta aldrig hänt, jag hade aldrig mått så dåligt och jag hade aldrig behövt gå igenom detta. Mitt liv har mer eller mindre rasat och jag mår riktigt skit för tillfället. Men efter regn kommer solsken? Eller hur var det? Fastän solen skiner idag så mår jag lika dåligt nu som jag gjorde för 1 timme sen eller för 1 dygn sen. Jag vet att jag inte pratar i klar språk i denna blogg, men det kan jag heller inte göra. Det vore inte rätt. Men bara så ni vet så tar Carmen en lite timeout.

Jag kommer tillbaka när humöret och solen stämmer överens...

Kommentarer
camilla:

oj! Inte för att jag vet vad som har hänt men skickar en KRAM!

2008-10-23 @ 20:28:31
URL: http://camillakamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0