Lördag

SKRIVET DEN: 2008-10-04 KLOCKAN: 11:31:39
och jag är hemma och är sjuk! Dammit! Min hals har svullnat upp och kan knappt svälja... Snor och slem i högsta hugg. Nåväl får skylla mig själv som inte tog dom där två extra dagarna förra veckan när jag var sjuk, nu har det kommit tillbaka.

Idag hade jag tänkt städa, gå till centrum, ta mig in till stan för en drink tillsammans med Putte eller åkt förbi Malin på lite lördagsmys med vin och kanske utgång. MEN NEJ! Självklart inte... Carmen ska ligga hemma och vara sjuk, det som är lite skönt är att jag inte är ensam, då Micke fortfarande är dålig. Han skulle egentligen hjälpt Jocke att flytta men krafterna orkade inte riktigt. Så vi har iallafall sällskap... Men ändå... trött man blir på sånt här skit. Ursäkta min frustation men jag blir galen! Nåväl, jag får väl spana in saker på nätet, fixa med matbloggen och tycka synd om mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0