Min måndag

SKRIVET DEN: 2008-10-27 KLOCKAN: 16:26:33
Jag tog som sagt en promenad till centrum, oerhört skönt! Mötte upp Anzo för en lunch på farbror. Satt och babblade om livet stora frågor och jag kände mig bättre till mods. Åt stekt strömming med potatispuré och Anzo åt köttfärslimpa. Musmigt värre! Men tyvärr har jag inte så mycket till aptit vilket kändes trist. Men gott var det iallafall.



Sen traskade jag hem till lägenheten och betalade lite räkningar och plötsligt ringer mammsen som ville ta en liten fika, så det blev lite fika med mamma och ännu mera prat om livets stora frågor.
Skönt att ha sin mamma... Älskar henne mest av allt!

Kommentarer
ewa:

Tack älskar dig med

Det är inte lätt att vara modig när man är så liten citat av nasse

2008-10-27 @ 17:46:18
URL: http://jennyewasofie.blogg.se/
ewa:

du är modig

2008-10-27 @ 17:51:09
URL: http://jennyewasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0