Min tisdag

SKRIVET DEN: 2008-10-28 KLOCKAN: 21:42:18
Vaknade runt 08.00 tiden och kände mig konstig. Ännu en dag med morgon-groggy känslan. Kände mig nästan bakis.
Fixade iordning mig och begav mig till centrum. Tydligen knas med pendeltåget på morgonen men jag lyckades ta mig till stan iallafall. Mötte upp min syster Nina på Fältöversten. Strosade runt och tog en fika på Thelins konditori. Åt en salami/brie smörgås tror jag. Men det kände mer som salami med lite brie. Trist för en människa som jag, som gör såna mackor varje dag. Men men...

På vägen hem till mamma så hyrde jag några filmer, en av filmerna var "What happends in vegas" som jag och Cia tittade tillsammans på. Nu ligger jag här och kollar runt lite på nätet. Tittar upp på tv:n med Desperate Housewifes, som jag inte fattar någonting av, då dom "hoppat" fram 5 år i serien. Hel konstigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0