Dag 2- Virus

SKRIVET DEN: 2008-10-07 KLOCKAN: 10:34:30
Japp, jag fick diagnos virus/influensan, vilket är sjukt jobbigt då det "bara" att vänta ut viruset tills man blir frisk. Kan ta veckor, men man bör bli bättre inom en vecka eller så. Hon tog även prover för körtelfeber etc, eftersom jag varit sjuk ett tag. Hade det varit bakterie (som jag hoppats på) så hade jag väl fått pencillin och sen var det klart! Men icke! Läkaren tyckte dock att jag skulle vara hemma resten av veckan, mycket för att jag har ett aktivt jobb som man rör sig mycket i och framför allt kan smitta. En vecka till??? NO WAY! Vilken värld lever hon i egentligen?? Pratade med min chef igår (som idag är sjuk) om jag var piggare kunde komma in och göra lite administrativa saker på jobbet. Och det lät bättre i mina öron.

Aja, bara hålla ut helt enkelt... Fick iallafall en starkare hostmedicin som jag kände mig lite groggy av igår när jag gick och la mig. Usch usch iallafall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0