Halloween-fest!

SKRIVET DEN: 2008-09-15 KLOCKAN: 18:52:55
Jag och min käre sambo Micke ska anordna en halloweenfest den 1 november! Letar nu en bra lokal och härliga människor som vill vara med! Har egentligen aldrig varit på en riktig halloweenfest innan, om man inte räknar med den i Gävle 2003, då det var sån där "lajv" fest. Där folk spelar olika roller, som en pjäs fastän på riktigt. Jätte konstigt men kul upplevelse.

Minns att jag blivit tilldelad en roll som bartender men som även hade en eskortfirma. Sedan fick man olika uppgifter samt storyn hur man dödade en människa. Många tog det här på blodigt allvar och andra inte (därbland jag) sen hände det olika saker under kvällen och team:et som anordnat detta gjorde det ganska bra. Men ändå lite amatörmässigt. Som sagt, en kul grej att vara med om. Men inget jag skulle vilja göra igen...

Nåväl, tillbaka till vår Halloweenfest! Mitt mål med festen är att alla
ska vara ordentligt utklädda.
Nåt halloween-aktigt, samt att alla ska ha kul och få en riktigt kul upplevelse. Har skickat inbjudan över facebook till er som finns. Har jag missat någon så hojta till, eller vill du vara med så hör av dig! Kommer kosta runt 300:- då inkl. lokal och mat!

Fett taggad!

Kommentarer
Yvonne:

Hallå Carro! Jag hoppar in och läser din blogg ibland.

Du skriver som du pratar!!!!Väldigt lättläst och ger små leenden! Ta det som en komplimang. Ha det så gott i september rusket. Vart har solen tagit vägen??

2008-09-15 @ 19:12:38
Carmen:

Hahahaha! Vad roligt att du tycker det Yvonne! Tar det som en komplimang! :D

2008-09-15 @ 20:14:44
URL: http://thevolup.blogg.se/
Daniel:

Haha, riktigt bra inklippning där. ;)

2008-09-16 @ 22:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0