Heliga söndagen

SKRIVET DEN: 2008-09-14 KLOCKAN: 10:23:57
Älskar söndagar, på gott och ont. Man vet att imorgon så börjar en ny arbetsvecka och den kommer vara nästan likadan som den förra, vilket är okey för veckan går fort och det är snart helg igen. Sen älskar jag söndagar, för då burkar jag inte vilja planera något, utan bara "vara", vilken är otrolig lyx. Vakna när man vill, sitta vid datorn eller bara fixa runt. Men det är på MINA villkor vad jag vill göra. Det är min heliga söndag!  Vad ska ni andra hitta på idag?


Kommentarer
Pia:

Visst är jag inne emellanåt å läser dina tankar och vad ni håller på med, kul, och visst håller jag med om att söndagar är bäst. Var impad av mig själv igår för det blev storröjning ner till förrådet med en massa saker. Å vet du va? Jo Matte å Emma höll på i sitt förråd med igår, så inspirationen flödar....

Kram

Pia

2008-09-15 @ 18:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0