Myser

SKRIVET DEN: 2008-09-01 KLOCKAN: 21:37:52
Ligger och myser i sängen med Mickes Mac, medan jag ligger och tittar på "Från koja till slott". Designern/Inredaren Carouschka är ju så duktig! Hon har en idé och hon får alltid till den, sen att hon är en galen, enivis bitch på köpet är ju bara bra tv! Om jag inte vore i restaurangbranschen så är nog inredning någonting jag hade velat jobba med. Älskar att möblera om, måla om och inreda. Trist att sånt inte syns i vår lägenhet som ser ut som ett j-la mustalainläger.

Nu hör jag att Micke är arg på dator inne från vardagsrummet. Han slår hårt på tangenterna som om det skulle hjälpa? Trodde han visste sånt, it-nörden. Säger jag det till honom får jag väl ett tangentbord i huvudet eller nåt. Nej åter till min Carouschka och programmet!

Förresten, imorrn ska jag till IKEA! Och då ska vi handla saker till vardagsrummet och få fint hemma! Tuddles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0