Planering

SKRIVET DEN: 2008-09-23 KLOCKAN: 12:54:34
När man är hemma och är sjuk så finns det inte mycket man kan göra. En av sakerna som händer är att man planerar och vill ta itu med saker! Jag har faktiskt passat på och ringa runt lite som jag aldrig hinner annars, sen om jag låter som en igentäppt smurf spelar ju ingen roll. Har hunnit fixa räkningar och min e-legitimation samt ringt till väsbyhem för beställning av tapet. Vill tapetsera om vår lilla hall. Lika bra att be väsbyhem fixa det och betala dom, istället för att jag ska invänta en bra helg, någon med kunskap, köpa tapeter och försöka smacka upp det på väggarna.

Nu ska jag lägga mig i sängen en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0