Sexy in the morning...

SKRIVET DEN: 2008-09-16 KLOCKAN: 06:20:54
eller inte! Sjukligt trött... Hade kunnat strypa mina två katter inatt, men gjorde det inte. Ena jamade hela tiden precis när jag somnat, så jag fick gå upp och ge båda två mat. Stängde sedan rummet in till oss för att vi skulle kunna få sova, nä men då började den andra jama och tjuta för att dörren var stängd... Eftersom jag går upp 05.45 så var det ju ingen direkt hit när jag fick springa upp och ner, slutade med att klockan var runt 01.00... Kul!

Så, jag har verkligen fått min skönhetsömn... not..

Kommentarer
Daniel:

haha usch, Nu ser att man kan sova dåligt utan små bröder i huset.

2008-09-16 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0