Spy-fian

SKRIVET DEN: 2008-09-15 KLOCKAN: 18:44:00
Hände något otroligt konstigt igår, när jag skulle lägga mig, då klockan var runt 22.00-tiden så mådde jag väldigt illa. Undrade inte mer över det, tills jag var tvungen att springa på toaletten och hulka! Värsta grejen! Från ingenstans?? Var lite dizzie efteråt och sov väldigt dåligt. Mådde dåligt på väg till bussen och förs lite, funderade starkt på att vända hem. Men när jag kom till jobbet mådde jag bara bättre och bättre, tom. lyckades klara av hela arbetsdagen, och nu mår jag bra igen!

Så himla skumt det där?? Funderade vad jag hade ätit under gårdagen och kom på att jag åt sushi, men det var klockan 15.00, det tar väl inte hela 7 timmar för kroppen att förstå att det var en dålig fiskbit? Ytterst märkligt!

Nåväl, nu mår jag bra iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0