Tiden rinner iväg

SKRIVET DEN: 2008-09-17 KLOCKAN: 19:44:17
Redan onsdag igen och imorgon är det torsdag! Då ska jag ta hand om min söta brorsdotter Elvira medans hennes föräldrar ska se "Arn 2". Kommer bli riktigt mysigt! Har faktiskt saknat henne, hann ju umgås en del i somras men nu har det varit lite torrt på den sidan. Mycket kul!

I helgen ska vi eventuellt till Sala och plocka svamp! Hahahaha! Som min vän Putte sa när han fick höra om helgens planer " Oj, där blev du plötsligt 10 år äldre"
Jag ska ärligt talat säga att jag aldrig tyckt om att plocka svamp. Antingen gick jag vilse eller så satt jag bölandes på en sten och protesterade. Minns när vi bodde i Akalla då kvarteret anordnade svampplockning, då både barn och vuxna var med. Alla vi barn gick ensamma och föräldrarna gick tillsammans. Tråkigt nog gick vi vilse och jag började böla av rädsla, men som tur var fanns min bror Johan med och hittade hem. Lite pinsamt då en kille jag var förtjust i var med på svampplockningen plus att vi gick i samma klass.. Böl-Carro, det är jag det...

Ps. ska köpa ett par stövlar och ut i skogen! Denna gång utan att bli söndegråten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0