Tredje dagen

SKRIVET DEN: 2008-09-24 KLOCKAN: 09:22:40
Tredje dagen som jag är hemma och det SUGER verkligen... Men innerst inne vet jag att det är dumt att springa tillbaka till jobbet innan man är frisk. Jag mår faktiskt bättre idag, det är bara min förkyldning som är jobbig och hostan. Har inte speciellt ont i halsen längre, så det är ju kanon bra! Siktar på att ta mig till jobbet imorrn, om jag nu mår lika bra nu som vid 15.00 då jag måste ringa mina kollegor. Men som sagt, det är lite långtråkigt hemma... Kanske ska ta en lite promenad för att få lite frisk luft. Kan vara bra!


Kommentarer
camilla:

ja att vara sjuk suger verkligen!!Hoppas du är frisk nog för jobbet imorgon då:-)

Själv känns det som mina dagar är fyllda med stress och PF, istället föratt få vara hemma med mina barn...

2008-09-24 @ 20:07:01
URL: http://camillakamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0