Hemma och softar

SKRIVET DEN: 2009-04-05 KLOCKAN: 16:18:19
Just nu är jag hemma och softar. Är så seg och utmattad på alla sätt och vis att idag blir den dag då jag gör ingenting! (Förutom att jag städat och tvättat lite). Imorgon är första dagen på mitt påsklov vilket känns härligt! Ska träffa min syster Nina en sväng på dagen, förhoppningsvis kommer min lillebror Peter med! Sen efter det tänkte jag våldgästa hemma hos min mor och stanna där till tisdagen då jag ska leka med Elvira & Sara!
Lustigt att när man är ledig så bokar man ändå upp sig på en massa andra saker! Haha! Fast åandra sidan är det ju ROLIGA saker man bokar upp sig med.

Nej mina kära vänner, nu ska jag "gömma" mig för resten av dagen... UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0