1 vecka kvar på min semester!

SKRIVET DEN: 2009-08-10 KLOCKAN: 09:36:56
Och det känns helt okey! Visserligen skulle jag gärna vilja vara ledig hela augusti ut, men jag känner att nu är det dax att börja vardagen igen! Dessa veckor har gått så fruktansvärt  fort och jag var tvungen att kolla igenom mina blogg inlägg för att se vad jag har gjort under den här långa tiden. Resume: Jag verkar ha tagit dagen som den kommer och njutit av sommaren! Inge jobb, inge stress utan bara vara.
Sån sommar har jag nog inte haft sen... jag började sommarjobba vid 14 års ålder! Så denna sommar tog jag igen mina sommarlov som jag borde haft som tonåring!


Nu ska jag äta mina karelska piroger från Finland och njuta!
Fasen vad dom är goda, dock inte lika goda som Farmors hemmagjorda.
Trevlig dag på er!


Kommentarer
Ewa//Farmor:

mumsigt....:) Jaa vad tog dina veckor vägen????????

Skönt att du hade sommarlov

2009-08-10 @ 19:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0