Time of the month - Don´t even mess with me

SKRIVET DEN: 2009-08-15 KLOCKAN: 16:34:15
Precis just nu känner jag för att bara ta ett djupt andetag och tacka för mig resten av kvällen. Kura ner mig i soffan,stänga av mobilen och bara vara för mig själv. Skiter fullständigt i vad folk gör och släppa alla problem och bekymmer för ikväll. En paus helt enkelt! Ibland får man bara nog tom. från sina käraste och närmaste. Plus att jag är ingen trevlig typ just nu, känner mig trött på allt, har inte humöret att bara le och bita ihop. Bitchen är här just nu och stannar nog hos mig några timmar till. That´s the way it is...

Dagens låt : Angie Stone - Time of the month

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0