Året som gått... 2009

SKRIVET DEN: 2009-12-31 KLOCKAN: 11:07:24

Skrivet 2008-12-25 @ 20:40:49:

...och nya nyårslöften! Eller ja, i år tänker jag inte ha ett specifikt nyårslöfte utan jag tänkte att 2009 ska handla om att "Byta mönster" och det skall gälla i det mesta i den mån som går. Det är ett lättare att hålla något sådant än att ta ett speciellt exempel. Tex. " jag ska sluta röka", "jag ska börja träna" etc...

Så lät det... och ja, jag hade rätt! Jag har bytt mönster och 2009 handlade verkligen om det.

 

Jag började som skrivet med en detoxkur och mådde kanon! Jag och micke packade kartonger hela januari och den 24:e januari fick vi nycklarna till lägenheten i blackeberg då vi började med tapetsering i lägenheten. Elvira fyllde 3 år och Malin 25 år!

 

Februari var vi inflyttade och hela månaden rådde i kaos i lägenheten innan allt föll på plats.

 

Mars var det inflyttningsfest, som blev lyckad! Vi fick även en ny familjemedlem: Eric Prydz, vår älskade bil! El parasito var hos oss alltför ofta...

 

April, blev ljusare tider! Jag blev faster igen till en liten Ella! Mycket mys, picknick och umgänge med mina vänner. Blev en tripp till Stöten och hade hur mysigt som helst! Påsk med familjen...

 

Maj innehöll uteserveringar, goda vänner och vin! Jag var inne på detoxrundan 2 tillsammans med Micke, mycket motion och bra mat! Fick även träffa lilla Ella för första gången!

 

Juni, började mitt sommarlov!  Smaka på Sthlm, Danne tog studenten, Vi var på dreamhack, firade midsommar i Arboga, årliga besöket på skansen med Elvira, Michael Jackson, king of pop dog och Eken var sommarens ställe!

 

Sommarlovet fortsatte, Juli var vi ute i skärgården, Utö,  mycket påhitt med min sommarkompis Elvira, Putte fyllde 25, Mamma  och Jocke fyllde år. Många restaurangbesök, terassen och njutning!

 

Augusti blev det resa till Finland, såg Madonnas konsert! Jag börjar med Xtravaganza, fyller år och fixar mat till min kusins bröllop!

 

September is all about xtravaganza och träning! Jessica fick sin andra son Liam och jag fick min trall på balkongen! Och träning, träning! 11 kg mindre! Jag och Ia hade tjejfest och ska så småningom göra Zorbing!

 

Oktober blev en tripp till Göteborg! Mer träning och även bilskola! Jag blev gudmor till lilla Ella! Halloweenfest och massa skoj i oktober!

 

November blev mitt sjätte år tillsammans med Micke! Fortsatt mer träning och 20 kilo mindre! Sen blev det paus i xtravaganza! Sara fyllde 25 år! Och månaden bestod av shopping och familjen. Även min Micke fyllde år och det blev drinkfest hos oss! Även en sen kräftskiva blev av!

 

December bestod av massa jul! Julbord, julbak och familjemys!



Så 2010, nytt decennium... Vad ska jag hitta på då?
Självklart fortsätta bryta mönster, men jag måste ha ett nytt nyårslöfte?


Kommentarer
Jessica:

roligt med en sammanfattning :)

2010-01-01 @ 16:10:40
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
e.:

jäklar vad ambitiöst. men såå roligt att vila ögonen på.



god fortsättning till dig carro. hoppas vi ses mer under 2010.



kram.

e.

2010-01-03 @ 21:10:19
URL: http://tuppjuck.posterous.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0