En lördag i december...

SKRIVET DEN: 2009-12-12 KLOCKAN: 17:49:26
...sitter jag smått bakis...
Igår hade jag en himla rolig dag! Först julbord på Tyrol där det som vanligt var till sin belåtenhet! Sill,potatis, lax och skaldjur var min kallelse! Gud så mumsigt! Tyrol har verkligen dom bästa förutsättningarna för att skapa den där härliga julkänslan. Det enda som fattades var snön som skulle legat vid kåtan när man kom in till Gröna Lund och smuttade på glöggen. Men förutom den missen så var allt perfekt!




Efter julbordet blev det taxi till Best Western hotell i Vanadisplan med 15 härliga kollegor. Drack och minglade lite innan det var dax att bege sig till KGB! Det var som sagt, hur kul som helst! Med massor av upptåg. Även Micke med sina kompisar var där så det blev en härlig mix! Kvällen bestod av: Glascrash, skratt, nyfunna Bulgariska kompisar, nära till slagsmål för Micke, skönt band som lirade,dans,  massa gratis drinkar och bäver! Ja allt ni kan tänka er!




Idag har jag vaknat upp i bakfyllans värld, mött upp min syster på fältis, fått julklappar, ätit en rejäl bakis-lunch och haft myspys med syster! Nu väntas filmkväll med popcorn och älsklingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0