Julafton hos Lindkvist

SKRIVET DEN: 2009-12-25 KLOCKAN: 14:37:58
God fortsättning till er alla därute!
Jag hoppas ni fått fina julklappar, ätit god mat, haft ett gott sällskap och bara tagit det lugnt!
Det har iallafall jag fått göra och tänker fortsätta med fram till nyår!

Vaknade julaftonsmorgonen hemma hos mina föräldrar, så där härligt av sig själv.
Gick upp och insåg att jag var först uppe, 08.00 men det gjorde ingenting... Började med frukosten, satte igång kaffet och dukade upp. Gick in till lillasyster och gosade i sängen med henne. Sen hörde jag hur familjen vaknat till liv. Vi åt frukost och fick enligt vår tradition öppna ett paket var. Jag fick mascara produkter av Estée Lauder från Jenny! Jätte bra! När vi äit klart så började jag duka bordet, mamma och Jenny fixade jansson. Leffe och Micke pysslade med annat. Fridfullt och fint!







Klockan 13.30 kom Mickes mamma Pia och Mickes bror Mattias, då välkomnade vi dem med brasa utanför och hemmagjord gluewein. Därefter kom Johan med familj och gjorde oss sällskap. Vi åt sedan jullunchen/middagen, njöt av varenda bit. Kollade lite på Kalle och efter det blev det julklappsöppning! Massa paket låg under granen! Och alla fick jätte fina presenter! Efter det blev det kaffe och fika, mys och snack. Johan och familjen åkte hem därefter.Vi gjorde några irish coffee och satte oss ute på den inglasade verandan och var uppe till 01.00. Sen sov vi gott!



Tusen tack för alla julklappar och en fin fin jul!
Så glad att HELA min familj var samlad, sånt betyder otroligt mycket för mig...

Älskar er!

Kommentarer
Nina:



Hej!

Tack för julklapparna!

2009-12-25 @ 19:38:44
URL: http://systrarnayster.blogg.se/
jessica:

ser härligt ut

2009-12-26 @ 09:29:02
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Mammsen:

tack själva för en mysig Jul med mat o klappar

2009-12-26 @ 10:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0