Kalkonfest

SKRIVET DEN: 2009-12-27 KLOCKAN: 00:46:18
Idag var vi, enligt traditionerna hemma hos min "faster" Monica i Västerhaninge och åt kalkon! Så otroligt gott!
Hon lyckas alltid med det och en dag ska jag fasen bli lika bra på att göra kalkon, med den gräddiga såsen. Sen bjöds det även på cheesecake! Gaaah! Med daimunderlag istället för digestive. Mums!

När vi kom hem var vi helt utslagna och mätta. Jag har kollat på film och Micke har spelat lite. Så där behaglig kväll, då vi gör precis som vi vill! Älskar såna dagar! Imorgon ska jag vara mer aktiv och försöka städa och fixa undan. Ska även komma ihåg och lägga upp mina fina julklappar på bloggen!
Imorgon så blir det även häng med lillasyster! Blir bio och övernattning för henne i Blackeberg! Nice!

Nu ska jag strax natta, är otroligt trött! Har varit det enda sen julafton, skulle kunna sova bort en hel dag. Dessvärre är min kropp alldeles för rastlös för det! Kanske är bra också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0