Rapport från Bromma

SKRIVET DEN: 2009-02-01 KLOCKAN: 20:40:50
Just nu sitter jag på Mickes laptop, i mitt nya hem, på vår nya stol, sittandes mot vårt nya bord och blickar ut över vardagsrummet som är helt nytapetserat och med en otroligt stor, maffig soffa som drar alla blickar till sig. Jag är nöjd.

Den här helgen har varit lååååååång och intensiv. Nu kl. 20.30 på söndagskvällen kan jag börja koppla av lite, men imorrn är det jobb och bokföringskurs! Sen är det hela veckan...  Ja, Carro är smått trött, men det är okey, jag mår bra nu!
Det trista med allt detta är att min dator ej är uppackade och det kan ta ett tag innan dom kommer upp. Så bloggandet kommer få lida lite. Men jag lovar att ta kort och visa vår fina lägenhet!

Tusen tack Mathilda, Joakim, Ronnie, Javier, Javiers flickvän Sara, min kära bror Johan och hans fru Sara, sist men dock minst Elvira för ALL HJÄLP med flytten! Ni är verkligen så bra och allt gick verkligen så smidigt! Middagsinbjudningarna skickas ut i mitten av februari, så Mars blir det middag hos oss som ännu en tack för hjälpen!

Nu ska jag byta om, ta bort smink, sätta på glasögonen och gosa ner i vår kanon fina soffa! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0