Ångesten börjar...

SKRIVET DEN: 2009-01-06 KLOCKAN: 19:21:10
 krypa på en. Insåg precis att min ledighet är slut. Min lååååånga ledighet jag hade är över i ett nafs! Jag vill inte!! Vill vara ledig i minst 2 veckor till, sen börjar det förmodligen krypa i benen på mig igen. Nu får jag se framemot sportlovet som är om 8 veckor! Ska faktiskt försöka ta ledigt en extra vecka så jag kan ta en intensivkurs, så jag fixar körkortet någon gång.
Nej usch, vill vara ledig...

Ska trösta mig med nya avsnittet av top model ikväll... sen får jag gråta mig till sömns och vakna av ett jobbigt alarm, masa mig upp ur sängen och tvinga mig ut i kalla vädret upp till bussen, sitta gråtandes och ta ett djupt andetag innan jag kliver in genom dörrarna och känner lukten. Lukten av bortskämda snorungar... härligt, verkligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0