En skön lördag!

SKRIVET DEN: 2009-01-03 KLOCKAN: 18:58:16
En sån där lördag som handlar om no stress. Vid 11.30 tiden mötte jag upp Lotta i centrum, där vi tog en fika. Eller ja, jag tog en Roobioste men det gick kanon bra det med. Efter tepausen gick vi runt lite och tittade på rean som inte var så speciellt imponerande. Sedan gick till farbror för att äta lite lunch med Cia. Mysigt att träffa vänninorna igen! Det var ju ändå förra året...
Jag beställde en fetaost sallad, Cia en hamburgertallirk och Lotta en Ceasarsallad med bacon. Jag var inte ett dugg avis! Haha! Efter lunchen och mycket uppdatering om vad som hänt med tjejerna gick vi vidare i affärer men det var bara Cia som hittade kläder på MQ. Vid 15-tiden blev jag hämtad av MIcke och vi fortsatte till Ica Maxi för att handla Detox mat så jag klarar det här. När vi kom hem lagade vi mat, fixade och donade. Jätte skönt! Och nu sitter jag och tittar på kanal 5:s "Are you smarter than a fifth grader?" Ganska småkul, men jag kan i ärlighetens namn knappt några frågor jag heller...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0