Ge fan i saker som inte är era!

SKRIVET DEN: 2009-01-30 KLOCKAN: 13:51:14
Nu är jag faktiskt förbannad! Jag är så less på människor! Imorse gick jag in på mitt mobilkonto på nätet för att kolla när min mobil användes sist. Jag visste att jag ringde Micke sista telefonsamtalet 17.12, men när jag tittade på kontot så har det ringts mellan 22.00 - 01.00 till personer jag inte har någon aning om. Så slutsats: min mobil har blivit stulen!  Och idioten ringer upp massa människor från den. Jag fick faktiskt tag i 3 personer av 10 för att kolla upp vem det är som stulit det. 2 av dom sa att någon hade ringt fel, men svarade olika på om det var en tjej eller kille. Så någon ljuger! Sen pratade jag med en tredje som verkade lite skum. Han sa inte så mycket, men jag gjorde klart för honom att han kunde hälsa sin kompis att mobiljäveln kan han behålla men Sim-kortet kan han iallafall lämna in!

Oavsett, rör fan inte saker som inte är era! Speciellt inte när ni springer runt på min arbetsplats! Som tur har jag alla nummer kvar,  polisanmält stölden och spärrat mobilen.  Carro är inte att leka med idag!
Som pricken över i:et så sitter jag och Micke med högar av kartonger och tonvis kvar att fylla... Veckan som gått har varit skit!

Kommentarer
Nina:

Hej lilla syster yster!Trist med din mobil,det finns såna männniskor som inte kan låta bli andras saker!Köp egna för fasen!Hoppas att vi kan ses på söndag puss och kram

2009-01-30 @ 23:24:26
URL: http://systrarnayster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0