Ja men, se där ja!

SKRIVET DEN: 2009-01-17 KLOCKAN: 14:12:50
Vaknade imorse av en lätt huvudvärk, sandpapper i munnen och flashbacks minnen från en kartong. Satte mig upp i sängen och tog en klunk vatten, funderandes på vad som egentligen hände igår. Minnet börjar sakta komma tillbaka...

Igår vid 19.00 tiden kom mina tjejkompisar hem till mig, jag bjöd dem på en Dagens och vi små tjattrade om det senaste. Efter det ställde jag fram maten, vilket blev tacos! Enkelt och ett bra drag! Vinglaset hälldes upp efter den andra och vi blev flamsigare och flamsigare. Sen är det en lucka som det endast jag minns var att det blev massa fjortis/80-tals bilder, Lotta sjöng och dansade samtidigt som hon lekte Dj. (Musiken var inte så uppskattad). Cia och Anzo sprang runt ena sekunden och satt och flamsade i soffan i nästa. Någon gång kom någon killkompis till Cia och hängde med oss. Han skjutsade sedan hem Lotta och Anzo vid 02.00 tiden. Micke och jag blev kvar väntandes på att Cia skulle komma tillbaka. När hon kom tillbaka så spårade det ur, vi låg och skrattade på golvet och försökte packa ner henne i en av våra kartonger. Sen minns jag inte mycket mer... Vet att klockan var 03.30 när jag låg i sängen....

Hade en sån skön och rolig kväll! Perfekt avslut på en epok i väsbys tider. Nu är det blackeberg och gröna linjen som gäller! Älskar er tjejer och det är med några bitterljuva tangentslag som jag säger att det ska bli så skönt att lämna ankdammen! Men fy fan för att lämna er mina älsklingar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0