Min lunch...

SKRIVET DEN: 2009-01-04 KLOCKAN: 14:45:00
... var inte någon direkt hit. Men jag fick i mig den iallafall. Nu förstår jag hur det här med Detox fungerar, gör mindre goda rätter så äter man mindre och långsammare. Tror det tog mig 40 min för att få ner alltihopa. Råkade även överdosera med chili! Som jag sedan av gammal vana råkade få i ögat! Haha!

Micke sa innan: "och så pillar vi inte i chili i ögat den här gången!" 
Kaxigt svarade jag: "Nää skulle inte tro det, sörru!"
3 minuter senare: " Meeeen va faaaaaaaaan" sen ser han mig springa till toaletten och skölja ansiktet i panik!
Carmen i ett nötskal... Oh yes!



Min lunch:
Spenat & Avokadosoppa med chili


Kommentarer
Anna:

Tack själva för nyår! Mycket trevligt! Och vilken fantastikt god mat du hade gjort!!! Vi ses förhoppningsvis redan till helgen, beror på hur långt jag har kommit med pluggandet!



Ta hand om dig!

Kram kram

2009-01-04 @ 16:47:29
URL: http://princessanna.blogg.se/
Micke:

Som Gordon sa, bättre i ögat än på snoppen! ...min i detta fall... eeh?

2009-01-04 @ 20:45:53
URL: http://www.firelynx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0